onsdag 1. desember 2010

Bassengtrening 30.11.10

Tirsdag var det tid for bassengtrening igjen. Vi hadde planlagt en liten akestund før treningen, men med
-20°C på gradestokken ble det ikke noe av. Vi var 5 stk. som møtte opp i bassenget denne gangen.

Det er egentlig ikke så mye å si om denne treningsøkten, for jeg filmet ganske mye, og jeg tror jeg for det meste skal la videoene tale for seg...

Bjørn Ivar var virkelig i slaget denne tirsdagen. Han klarte både sculling, static brace og ruller!



Johnny rullet, som vanlig, rundt i hele bassenget og i tillegg øvet han og Jørn på re-entry & rulle. (se videoen av Jørn lenger ned)



Kristian har blitt en skikkelig superruller, riktig flink er han!



Jørn er flink til å prøve mange forskjellige ting med kajakken. Sveiperulle, c-c rulle, håndrulle med årepose, re entry... You name it!



Jeg brukte denne økten på å trene håndrulle. Kun én vellykket, og den ble ikke engang filmet... Sukk... :o)



Selv om dette klippet finnes i videoen av Jørn synes jeg den fortjener en helt egen video, så her er kommer den:




Skikkelig flink er han!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar