torsdag 17. februar 2011

Bassengtrening 15.02.11

Da var nok en bassengtrening gjennomført. Johnny og Bjarne trente på 'redning av bevisstløs person', med varierende hell... Eskimoredning ble det også øvet litt på. Bjarne imponerte meg med evnen til å ligge og vente under vann, leeenge... Etter litt øvelse virket det som de fikk mer dreisen på øvelsen, og med litt finpussing på teknikken vil det nok bli meget bra etter hvert. :)

Tor repeterte trening av lave støttetak, noe han er blitt riktig flink på! Johnny sto ved siden av kajakken hans og prøvde å dytte ham rundt, og Tor tok støttetak for å holde seg oppe. Etter en stund gikk han over til rulletrening, her var det sveiperulla som skulle prøves. :)

For min egen del var det et gjennombrudd på håndrulla denne kvelden. Nå tror jeg at den sitter! Tidligere har jeg fått den til bare nå og da, men nå har jeg funnet hemmeligheten. :) Man må ta det med ro, ikke stresse for å komme opp. Bare å ligge rolig og vente til man flyter litt opp, før man sveiper ut med armen.

Vel, her er filmen fra tirsdagens bassengtrening! :)


1 kommentar:

  1. Flott at dere trener på andre ting enn rulla.
    Nå klarer jeg snart ikke holde meg borte lenger.
    Gir snart blanke i skuldre. De blir ikke bedre selv om jeg har pause:-(
    Sees på tirsdag :-)

    SvarSlett