tirsdag 8. mars 2011

Bassengtrening 08.03.11

Nok en bassengtrening gjennomført. Jørn har ikke vært med på en stund, og han lurte litt på om rulla fortsatt satt etter noen ukers fravær, men han trengte ikke bekymre seg; han rullet kjempeflott! Han hadde bursdag samme dag som bassengtreningen, så det passet jo godt å feire med kajakklek! :)

Bjarne har også fått skikkelig tak på rulla, og han tok også en stilig re-entry & rulle. :) Jeg er imponert!

Johnny var streng med meg (som vanlig, hehe), og han fikk meg til å trene på å ligge opp ned under kajakken. Han fikk meg også til å velte meg rundt, for så å ta tak i åra som lå og ventet i overflaten på den andre siden. Uten Johnny hadde jeg kanskje ikke prøvd meg på noe nytt, eller noe jeg synes er litt skummelt, så at han er "streng" er jeg veldig glad for!

På forrige trening prøvde Johnny å rulle kajakken mens jeg satt oppå. Det gikk jo ikke så bra, men denne gangen gikk det meget bedre! Hemmeligheten var å klamre seg fast helt fremst på kajakken. Johnny rullet først med meg oppå, og deretter med Jørn. Det så noe småkomisk ut, men det får bare være... Hehe... Gøy var det iallefall!

Her er videoen fra kvelden:


3 kommentarer:

  1. Ha.ha.ha De gærne har det godt.Morsom video.Takker for flott tur på Vorma i kveld. Neste tirsdag er det basseng igjen.Johnny

    SvarSlett
  2. Takk for turen til deg også! Det var godt å komme seg på vannet igjen. :)

    SvarSlett
  3. Ser jeg må trene magemuskler så jeg kommer høyere i vannet med kroppen he he..

    SvarSlett